Lillebror

Älslar den här bilden från studenten med mig och alla mina syskon.
Är nästan lika glad som på bilden över att min "stora" lillebror kommer och hälsar på mig i slutet av veckan. Ska bli så skönt att ha han här några dagar. Passade dessutom perfekt eftersom han har har höstlov och kan komma hit redan på torsdag. Nu vill jag bara att veckan ska gå fort tills på torsdag och om den fortsätter som idag kommer den nog att göra det. Klev upp ganska tidigt eftersom jag skulle till en annan stad för att fixa norskt personnummer och skattekort. Var hur mycket folk som helst där fast jag var där när de öppnade. Blev superstressad eftersom jag skulle på jobb klockan kvart över tio men det gick bra. Jobbade halvdag och därefter har jag diskat, hängt tvätt och bakat nyttig äppelpaj/kaka eftersom jag var jättesugen på det. Ska på yoga klockan åtta ikväll och sedan är det raka spåret i säng eftersom jag börjar halv åtta imorgon. Som sagt går dagarna fort men det gör mig inget. Hoppas er dag har varit bra och att ni är lika taggade som mig på november.
Kram på er.
Kommentera inlägget här: