Nervös

Godmorgon kära ni! På bilden ser ni resultatet från gårdagen "färgning" av hår. Färgade ju inte riktigt utan satt bara i en färgbomb från Maria Nila i färgen Cocoa Intense tror jag. Blev lite mörkare och lite kallare men har ju fortfarande kvar min ombre.
Är såå nervös. Ska på dagiset jag ska vara vikarie på idag om ett tag och jag kan inte bestämma vad jag ska ha på mig eller med mig. Alla här i norge äter ju bara mackor till lunch och jag klarar ju verkligen inte att äta så lite lunch så måste ta med rester från igår. Sen käns det ju konstigt att vara jättefixad när man jobbar med barn så vet faktiskt inte alls hur mycket jag ska fixa mig... Gaah, är som sagt supernervös men ska försöka få i mig min frukost och sedan gå dit. Tar kanske 1,5 min att gå från mig till dagiset så går superfort och ska bli så skönt att bara få träffa folk och barn för den delen. Jaja, wish me luck!
Puss.
Kommentera inlägget här: